Mokinio mokymas ir mokymasis neįmanomas be geros jo emocinės savijautos, teigiamų tarpasmeninių santykių, sąlygų asmeniniam augimui ir tobulėjimui užtikrinimo. Mokinio emocinė gerovė – tai asmenybės brandai palanki aplinka, padedanti iš(si)ugdyti gebėjimą jaustis laimingam ir savarankiškam, pasitikėti savimi, pažinti ir valdyti savo emocijas, elgtis adekvačiai ir konstruktyviai iškilus sunkumų, būti atidžiam ir dėmesingam bendraujant su kitais žmonėmis. 

Siekiant užtikrinti kiekvieno mokino emocinę gerovę:

• atsižvelgiama į kiekvieno mokinio galimybes, gebėjimus, mokymosi sunkumus, įgytus įgūdžius, žinias, pasitikėjimą savimi ir kitus asmenybės ypatumus, atliepiant įvairius jo ugdymosi ir asmeninius poreikius;

• siekiama įsiklausyti į kiekvieno mokinio nuomonę, gerbti kiekvieno asmeninę patirtį ir tapatybę;

• atidžiai stebima, kad mokinių skirtybių suvokimas ir jų pripažinimas atsispindėtų visose mokinių ir mokytojų mokymo(si), bendravimo ir elgesio srityse; netoleruojamas diskriminuojantis, stereotipinis ir stigmatizuojantis požiūris į skirtybes;

• asmeninė kiekvieno mokinio gerovė kuriama ir užtikrinama per veiksmingą pagalbos sistemą su aiškiai apibrėžtais centro bendruomenės narių vaidmenimis;

• palaikomas glaudus ryšys su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) dėl mokinio asmenybės brandos augimo, pasiekimų ir pažangos;

• siekiama užtikrinti, kad kiekvienas mokinys jaustųsi vertingas, reikalingas ir saugus.

VPVPMC mokymasis organizuojamas pagal ugdymo planą, daug dėmesio skiriama mokymo diferencijavimui, atsižvelgiama į mokinių individualias galias ir poreikius, turimą mokymosi patirtį parenkant mokomąją medžiagą, taikant įvairius mokymo metodus ir būdus, mokymo priemones, padėsiančius mokiniams pasiekti geriausių ugdymo rezultatų. 

Centre sukurta pagalbos mokiniui sistema, pagalbos teikimą užtikrina Švietimo pagalbos skyrius (pagalbos mokiniui specialistai): socialinis pedagogas, specialusis pedagogas, psichologas, mokinio padėjėjas bei mokytojo padėjėjas, kurie su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) bendrauja ir bendradarbiauja dėl vaiko ugdymo sėkmės, užtikrina visapusiškos pagalbos ir paramos teikimą. Mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai, grupių vadovai, vadovai ir tėvai bendradarbiauja, palaikydami ir skatindami mokinio pažangą, stiprindami jo psichinę ir fizinę sveikatą, dalyvauja formuojant ir įgyvendinant centro išsikeltus tikslus bei uždavinius.

VPVPMC prižiūrima ir nuolat vertinama, numatomos prevencinės priemonės bei, pagal poreikį, veiklos gerinimas, atliekant tam tikrus reikalingus korekcinius / koregavimo veiksmus. Šiais metais mokiniams įrengta specialioji erdvė – nusiraminimo kambarys. Centre įrengtas ir  pandusas. 

Įtraukiojo ugdymo kultūra kuriama plėtojant centro darbuotojų dalykines ir socialines kompetencijas. Pedagoginiai darbuotojai nuolat tobulina kvalifikaciją, kasmet dalyvauja seminaruose, mokymuose, kuriuose įgyja žinių ir įgūdžių, reikalingų sėkmingai realizuoti įtraukųjį ugdymą. Puoselėjant pozityvias vertybines nuostatas Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centre kuriama palanki aplinka, kurioje kiekvienas mokinys jaustųsi vertinamas ir turėtų galimybę visapusiškai tobulėti.