Šiandien prie interneto jungsis virš tūkstančio Lietuvoje veikiančių mokyklų, kuriose mokosi daugiau nei 320 tūkst. moksleivių, o pamokas dėsto daugiau nei 32 tūkst. pedagogų. Tikėtina, kad ne viskas vyks sklandžiai. Galimi interneto arba pačių mokymo platformų „strigimai“.

Tam, kad ryšys „lūžinėtų“ mažiau, Ryšių reguliavimo tarnyba rekomenduoja mokytojams didesnę dalį mokymosi proceso organizuoti ne tiesioginėmis transliacijomis, o nusiunčiant skaitmeninę medžiagą (pvz., užduotis) mokiniams, taip pat siūloma daugiau pamokų organizuoti ne tiesiogiai prisijungus prie tinklo, o  iš anksto parengti vaizdo pamokų įrašus, kuriuos moksleiviai galėtų peržiūrėti jiems patogiu metu. Rekomenduojama, esant galimybei, mokymus paskirstyti per visą dieną nuo ryto iki vakaro.

Prieš jungiantis prie pamokos, išjunkite „feisbukus“ ir „youtube“ filmukus

Didžioji dalis mokymosi, tikėtina, vyks savarankiškai (mokytojai siųs užduotis mokiniams, kurie turės atlikti šias užduotis savarankiškai). Tačiau dauguma mokyklų taip pat planuoja vesti ir tiesiogines pamokų transliacijas (greičiausiai ne daugiau kaip 1-2 tokias pamokas per dieną), kai visa klasė turės prisijungti prie numatytos platformos ir dalyvauti pamokoje realiu laiku.

Prieš jungiantis prie tiesioginių transliacijų (kai pamoka vyksta „gyvai“ realiu laiku), moksleiviams visų pirma rekomenduojama savo interneto naršyklėse uždaryti visus nereikalingus langus (visus „feisbukus“, „youtube“ filmukus ir t.t.) bei apskritai uždaryti visas nereikalingas programas. Na, o prisijungus prie mokymosi platformos, kol klausotės mokytojo ir patys neatsakinėjate, rekomenduojama programėlėje išjungti savo mikrofoną („mute“).

Pirmą savaitę nuotolinis mokymasis gali vykti ir ne visai sklandžiai. Svarbu tiek mokytojams, tiek mokiniams pasitelkti kantrybę ir norą mokytis bei tobulinti mokymosi procesą kartu.

 

Šiandien prie interneto jungsis virš tūkstančio Lietuvoje veikiančių mokyklų, kuriose mokosi daugiau nei 320 tūkst. moksleivių, o pamokas dėsto daugiau nei 32 tūkst. pedagogų. Tikėtina, kad ne viskas vyks sklandžiai. Galimi interneto arba pačių mokymo platformų „strigimai“.

Tam, kad ryšys „lūžinėtų“ mažiau, Ryšių reguliavimo tarnyba rekomenduoja mokytojams didesnę dalį mokymosi proceso organizuoti ne tiesioginėmis transliacijomis, o nusiunčiant skaitmeninę medžiagą (pvz., užduotis) mokiniams, taip pat siūloma daugiau pamokų organizuoti ne tiesiogiai prisijungus prie tinklo, o  iš anksto parengti vaizdo pamokų įrašus, kuriuos moksleiviai galėtų peržiūrėti jiems patogiu metu. Rekomenduojama, esant galimybei, mokymus paskirstyti per visą dieną nuo ryto iki vakaro.

Prieš jungiantis prie pamokos, išjunkite „feisbukus“ ir „youtube“ filmukus

Didžioji dalis mokymosi, tikėtina, vyks savarankiškai (mokytojai siųs užduotis mokiniams, kurie turės atlikti šias užduotis savarankiškai). Tačiau dauguma mokyklų taip pat planuoja vesti ir tiesiogines pamokų transliacijas (greičiausiai ne daugiau kaip 1-2 tokias pamokas per dieną), kai visa klasė turės prisijungti prie numatytos platformos ir dalyvauti pamokoje realiu laiku.

Prieš jungiantis prie tiesioginių transliacijų (kai pamoka vyksta „gyvai“ realiu laiku), moksleiviams visų pirma rekomenduojama savo interneto naršyklėse uždaryti visus nereikalingus langus (visus „feisbukus“, „youtube“ filmukus ir t.t.) bei apskritai uždaryti visas nereikalingas programas. Na, o prisijungus prie mokymosi platformos, kol klausotės mokytojo ir patys neatsakinėjate, rekomenduojama programėlėje išjungti savo mikrofoną („mute“).

Pirmą savaitę nuotolinis mokymasis gali vykti ir ne visai sklandžiai. Svarbu tiek mokytojams, tiek mokiniams pasitelkti kantrybę ir norą mokytis bei tobulinti mokymosi procesą kartu.