Puikiu tramplinu į karjerą smalsiems ir tobulėti nusiteikusiems studentams gali tapti „Telia“ kompanija, kuri Šiauliuose turi vieną didžiausių padalinių šalyje. Mūsų mieste yra sutelktos išskirtinės informacinių technologijų (IT) ir klientų aptarnavimo funkcijos, dirba draugiška ir visuomet padėti pasirengusi komanda. Siekiantiems sėkmingos karjeros yra suteikiamos puikios galimybės tobulėti ir ateityje tapti puikiais srities specialistais!
Platus kelias į IT karjerą
Ne vienas daug didelių darbų nuveikęs, IT srityje dirbantis „Telia“ kolega savo karjerą pradėjo IT Service Desk pozicijoje, kuri yra puiki pradžia – nuolat laukia motyvuotų, smalsių ir aukštų tikslų siekti pasiruošusių kolegų. Darbas čia padeda nuodugniai pažinti IT pasaulį – bėgant laikui vis geriau perprasti IT srities niuansus.
Dirbdami IT sistemų valdymo komandoje, „Telia“ specialistai rūpinasi klientų poreikiais, teikia pirminę pagalbą IT klausimais, užtikrina nuolatinių kompiuterinių darbo vietų priežiūrą ir atlieka kitas svarbias funkcijas, leidžiančias nuolat mokytis ir įgyti ateityje reikalingų žinių bei kompetencijų. „Telia“ specialistai padeda įmonėms pereiti prie O365 ir M365 debesijos paslaugų, atnaujina operacines sistemas ir antivirusines programas, stebi IT sistemų sveikatą, o tam naudoja pažangius centralizuoto nuotolinio KDV valdymo įrankius, pavyzdžiui, SolarWinds ir MS SCCM.
„Telia“ jaunam IT specialistui suteikia be galo dideles galimybes pažinti, suprasti ir tobulėti, nes yra galimybė dirbti ne tik su patyrusiais kolegomis, bet ir su visų pažangiausių gamintojų įranga, įskaitant Cisco Fabric, NSX-T, Fortigate, PaloAlto, CheckPoint, F5 BIG-IP, PulseSecure ir kt. Darbui naudojamos ir klasikinės virtualizacijos platformų technologijos, pavyzdžiui, Hyper-V, VMware ir KVM, taip pat IBM SVC virtualizuotos saugyklos ir NSX-T virtualizuotų tinklų sprendimai.
Jeigu norėtum iš arčiau susipažinti su darbu IT sistemų valdymo komandoje, susisiek el. paštu Alvyda.Prizgintiene@telia.lt
Tobulėjimo įrankiai būsimam IT specialistui,-ei
Jaunesnieji specialistai taip pat dažnai prisijungia ir sėkmingai žengia pirmyn kartu su „Telia“ monitoringo komanda, kuri prižiūri visas organizacijos valdomas technologijas ir teikia sprendimus verslo klientams, koordinuoja įvairių techninių gedimų šalinimą, užtikrina fiksuoto tinklo ir su juo susijusių paslaugų gedimų šalinimą.
Technologijomis besidominčiam asmeniui tai yra nuostabios galimybės, nes dirbant „Telia“ komandoje galima labai aiškiai suprasti, kaip nuo elementaraus kabelio ir deramo elektros energijos tiekimo užtikrinamas tinkamas įmonės ir jos klientų aplikacijų teikimas. Be to, dirbant susipažįstama su įvairiausia technologine infrastruktūra – tinklo mazgais, serveriais, ugniasienėmis ir t. t.
Monitoringo komandos nariai susipažįsta su visu „Telia“ technologiniu ūkiu ir pamato, kaip skirtingos technologijos sąveikauja tarpusavyje, o dirbdami pagal ISO standartų sertifikuotus procesus padeda labai tvirtą pamatą tolimesniam karjeros keliui.
Jeigu norėtum iš arčiau susipažinti su darbu operacijų centre monitoringo komandoje, susisiek el. paštu Povilas.Pliskauskas@telia.lt.
Atsiskleidžia tie, kurie mėgsta daug bendrauti ir kalbėti
Vienas populiariausių „Telia“ siūlomų darbų norintiems pradėti sėkmingą karjerą – tai darbas skambučių centruose, kurių Lietuvoje yra du. Vienas iš centrų įsikūręs būtent Šiauliuose. Iš viso Šiaulių skambučių centre – net 5 klientų aptarnavimo komandos.
Iškalbinga statistika – net 80 proc. patyrusių ir labai sėkmingų „Telia“ klientų aptarnavimo vadovų savo karjerą pradėjo būtent nuo skambučių centro konsultanto darbo.
Darbas klientų aptarnavimo srityje, skambučių centruose neturėtų gąsdinti neturinčių darbo patirties. Pakanka būti iškalbiems, smalsiems ir trokšti įgyti naujų įgūdžių. Skambučių centre suteikiamos slenkančio grafiko ir darbo hibridiniu būdu, t. y. dalį laiko namuose, dalį laiko biure, galimybės. Darbuotojas tobulėti gali laisvai prisiderindamas ir prie jau turimos veiklos.
„Telia“ klientų aptarnavimo srityje dirbančių komandų sudėtis priklauso nuo teikiamų paslaugų tipo: mišrios komandos darbuojasi su privačių klientų paslaugomis ir sąskaitomis, dedikuotos komandos sprendžia gedimų šalinimo klausimus telefonu arba el. kanalais. Yra komandų, aptarnaujančių tik verslo klientus, taip pat komandų, kurių talentai skambučiais parduoda „Telia“ prekes ir paslaugas.
Darbas su klientų aptarnavimu reikalauja kantrybės ir greitos reakcijos, gebėjimo prisitaikyti prie pokyčių, todėl įgūdžiai, sukaupti šioje srityje, yra lengvai pritaikomi bet kokiame darbe. Susidomėjai? Klientų aptarnavimo darbo pasiūlymų Šiauliuose gali rasti čia.
Galimybė augti ir mokytis
Nors dauguma sričių siūlo ir specifinių kompetencijų bei patirties reikalaujančių pozicijų, galimybių pradedantiesiems specialistams „Telia“ įmonėje – taip pat gausu. „Telia“ nuolat rūpinasi savo specialistų kompetencijos augimu, rengia vidinius mokymus, suteikia prieigą prie įvairių kursų. Plačiau apie mokymus sužinok čia.
Skamba įdomiai?
Gyveni Šiauliuose ar aplinkiniuose rajonuose, studijuoji, nori pradėti karjerą, tobulėti, tapti srities specialistu? Kviečiame susipažinti su ypač plačiu karjeros galimybių spektru „Telia“ organizacijoje! Mes nuolat ieškome talentingų specialistų, kurie padėtų mums vystyti ir kurti ambicingus naujos kartos technologinius sprendimus, siektų gyvenimą padaryti patogesnį. Gal tai tu?
Visi darbo pasiūlymai Šiauliuose
Svajoji tapti IT specialistu? Rinktis informatikos mokslų studijas Šiaulių valstybinėje kolegijoje! Aukštoji mokykla siūlo net 4 šios krypties studijų programas – Informacinių sistemų technologiją, Multimedijos technologijas, Programų sistemas ir naujai pradedamą vykdyti trumposios pakopos studijų programą Sistemų administravimas. Išsirink, kas tau patinka ir tinka! Stojančiuosius kviečiame konsultuotis jau dabar – susisiekime telefonu 8 615 97 114, el. paštu priemimas@svako.lt. Patinka bendrauti gyvai? Laukiame tavęs Kolegijos centriniuose rūmuose (Aušros al. 40, 211 kab., Šiauliai).