Kauno kolegijos Verslo fakultete vykdomos Pardavimų ir marketingo studijų programos dėstytojo, UAB „Topo grupės“ Rinkodaros projektų vadovo Vidmanto Brinės manymu, didėjant skaitmenizacijos procesams visame pasaulyje, skaitmeninio marketingo ir pardavimų specialistų poreikis taip pat didėja. Dėstytojas neslepia, kad tokių specialistų poreikis padiktavo Pardavimų ir marketingo studijų programos atnaujinimo procesą: „Studijų procesas yra organizuojamas taip, kad baigusieji studijas gebėtų identifikuoti problemą, suprasti įmonei kylančias grėsmes ir pasiūlyti racionalius sprendimus ne vieno padalinio, bet visos organizacijos lygmenyje.“
Pardavimų ir marketingo antrakursis Lukas Urbonas ypač vertina, kad studijų metu yra nagrinėjamos realios verslo aplinkos situacijos, su kuriomis susiduria konkrečios verslo įmonės. „Studijų metu yra ugdomi savarankiško mąstymo, sprendimų priėmimo ir darbo komandoje įgūdžiai. Taip pat teorinės ir praktinės paskaitos vyksta išvien, vienos kitas papildydamos“, – apie studijų procesą pasakoja studentas.
Pirmąjį Pardavimų ir marketingo studijų programos kursą užbaigęs Lukas Gudeliauskas teigia, kad šios studijos – komunikabilioms ir verslioms asmenybėms: „Šioje studijų programoje praverčia iškalba, domėjimasis verslu ir pardavimų menu.“ L. Gudeliauskas džiaugiasi, kad jau pirmieji metai pasižymėjo žinių, reikalingų kiekvienam pardavimų ir marketingo specialistui, verte. „Studijų programa, mano nuomone, labai harmoninga ir įvairiapusė: viename modulyje gilinome verslo kūrimo žinias, kitame – marketingo ir viešojo kalbėjimo. Mokymosi procesas nebuvo monotoniškas, tad kai studentams įdomu – jie daugiau išmoksta“, – pasakoja L. Gudeliauskas. Studentas, paklaustas, ar Kauno kolegija suteikiama pakankamai galimybių papildomai gilinti profesines žinias ir įgyti praktinių įgūdžių, nedvejoja: „Taip! Tik spėk visomis pasinaudoti.“
Sužinokite daugiau apie Pardavimų ir marketingo studijų programą.