Profesijos pasirinkimu Mantas niekada neabejojo. Baigęs Fizinio ugdymo ir sporto studijų programą LSU, sukauptas žinias ir patirtį stengiasi perteikti ir savo mokiniams. „Myliu darbą su vaikais ir be jo neįsivaizduoju savęs. Mano akys dega kiekvieną pamoką, kiekvieną treniruotę – mėgaujuosi tuo, ką darau ir kur esu“, – tvirtina LSU alumnas.

Anot jo, kasdieniame darbe ypač svarbus mokinio ir pedagogo ryšys. „Jaučiu, kad ir vaikai vertina bei gerbia tuos mokytojus ir trenerius, kurie negaili jiems dėmesio, šilumos – to, ko, deja, ne visi vaikai gauna šeimoje“, – atvirauja M. Brazionis. Šiuos Manto žodžius geriausiai patvirtina patys mokiniai – sutikę mokytoją tiesia rankas pasisveikinti, dalijasi savo įspūdžiais ir noriai eina sportuoti.

Ir fizinio ugdymo mokytoju, ir treneriu dirbantis LSU alumnas sako, kad sudėtinga lyginti, kuri veikla jam artimiausia. Visur dirba su įvairaus amžiaus vaikais, kurie yra judrūs, žaismingi, emocingi, tik mokykloje jie daugiau žaidžia, sportuoja savo malonumui, o futbolas jau reikalauja specifinių įgūdžių, kad jaunieji sportininkai tobulėtų, siektų rezultatų.

„Visada svajojam, kad iš mažųjų sportininkų išaugtų talentai, svajojam apie jų kontraktus, bet svarbiausia išugdyti gerą, fiziškai aktyvią, savimi pasitikinčią asmenybę“, – įsitikinęs Mantas.

Mokiniai dažniausiai linkę mokytojus vadinti arba griežtais, arba draugais. M. Brazionis mano, kad tiek mokytojui, tiek treneriui geriausia suderinti griežtumą ir draugiškumą, tad ir pats save laiko griežtu, bet su vaikais gerai sutariančiu pedagogu.

Anot LSU alumno, yra įvairių ugdymo ir treniravimo metodikų, tad pats turi išsirinkti tinkamiausią savo auklėtiniams. „Treniruodamas pačius mažiausiuosius, trejų ketverių metų vaikus, dažnai turiu prieš juos priklaupti, pažiūrėti į akis ir suprantamai, žaismingai paaiškinti, ką ir kaip jiems reikia daryti. Ir ne tik paaiškinti, bet ir parodyti. Niekada neužduodu to, ko pats negaliu pademonstruoti“, – sako M. Brazionis, prieš kelerius metus išrinktas Metų mokytoju.

Beje, pasak Manto, fizinio ugdymo mokytojui būtina ne tik išlaikyti gerą sportinę formą, bet ir nuolat tobulintis, kelti kvalifikaciją. O švietimo valdininkai turėtų labiau skatinti jaunus, iniciatyvius sporto specialistus, kad šie į fizinį ugdymą mokyklose įneštų labai laukiamų naujų vėjų.

Daugiau apie Fizinio ugdymo ir sporto studijų programąhttps://www.lsu.lt/studijos/studiju-programos/pirmosios-pakopos-bakalauro-studijos/fizinis-ugdymas-ir-sportas/

Pagrindinis priėmimas į Lietuvos sporto universiteto bakalauro studijų programas per LAMA BPO sistemą vyksta iki liepos 28 d. 12 val.