Socialinių tinklų platformose atrandama vis naujų būdų, kuo ilgiau ir aktyviau įtraukti vartotojus. Pavyzdžiui, atsirado galimybė daryti „live stream“, taip pat panoraminius 360 laipsnių vaizdus. Nereikia pamiršti ir konkurencijos: „Snapchat“, „Instagram“ ir pasaulyje populiarėjantis „Musical.ly“ varžosi tarpusavyje dėl vartotojų nuolankumo ir jų skaičiaus, todėl išmonės jiems netrūksta, kaip palenkti vartotojus į savo pusę. Net įmonės vis daugiau investuoja į socialinius tinklus, kuomet kalbama apie reklamą. Tikėtina, kad 2017 metais net 36 milijardai JAV dolerių bus išleista reklamai socialiniuose tinkluose. Suma išties įspūdinga ir kalba pati už save!

Norint suprasti rinkodaros principus socialinėje erdvėje, svarbu žinoti, kiek vartotojai laiko praleidžia vienoje ar kitoje socialinių tinklų platformoje. Socialmediatoday.com pateikia įdomius paskaičiavimus, ką galima nuveikti vietoj kiurksojimo „Facebook“ ar „Instagram“. Įdomumo dėlei pasitelkiami pavyzdžiai, kurie kartais yra protu nesuvokiami. Pavyzdžiui, kad galima tris kartus pereiti išilgai Didžiąją kinų sieną ar nubėgti ne vieną maratoną, užuot laiką leidus socialiniuose tinkluose.

Įdomu tai, kad vidutiniškai žmogus praleidžia beveik dvi valandas t.y. 116 minutes socialiniuose tinkluose. Jei paskaičiuosime vidutiniškai, tai būtų penki metai ir keturi mėnesiai per visą gyvenimą. Reikia atkreipti dėmesį, kad šie paskaičiavimai atlikti dabar, tačiau, kaip ir buvo minėta, socialinių tinklų platformos keičiasi, vis daugiau atsiranda papildomų įrankių, funkcijų, kurios dar labiau „užkabina“ ir pritraukia būti „online“.

O galite įsivaizduoti, kad šiuo metu mes daugiau laiko praleidžiame socialiniuose tinkluose nei sudėjus laiką, skirtą valgymui, bendravimui ir savęs priežiūrai? Jei pažiūrėsime į socialines platformas, tai pirmoje vietoje, kur žmonės praleidžia daugiausiai laiko – „Youtube“. Kiekvienas mūsų vidutiniškai per dieną šiame kanale praleidžia apie 40 minučių t.y. metus ir dešimt mėnesių savo viso gyvenimo.

Antroje vietoje galima rasti visų mėgstamą „Facebook“. Jame vartotojas vidutiniškai praleidžia 35 minutes per dieną t.y. metus ir septynis mėnesius savo gyvenimo. „Snapchat“ mes praleidžiame vidutiniškai 25 minutes, o „Instagram“ – 15 minučių. O kiek laiko socialiniuose tinkluose praleidžiate jūs?