Mano pirmoji paskaita visuomet prasideda taip: Susitikimų metu koncentruosimės į grožio srities rinką. Todėl visad pirminis ir esminis klausimas visų paskaitų metu išliks – „Ko reikia, norint sukurti savo grožio verslą“.
Mes mokomės pažinti klientų tipus. Apsibrėžiame kokie esame mes kaip asmenybės ir su kokiais klientų tipais apskritai galime dirbti arba kaip turime prie jų adaptuotis. Analizuojame, kas skatina žmonių lojalumą ir kaip galime tai pritaikyti savo veikloje. Išsigryniname personalo valdymo niuansus bei vadovo, lyderio pozicijas. Kokie rinkodariniai veiksniai labiausiai tinka pasirinktam verslo modeliui. Ar visi influenceriai tinkami. Kaip komunikuoti socialinėje medijoje ir net kaip sutvarkyti nuotrauką, kad ji atrodytų „skaniai“ Instagram erdvėje. Ir dar daug, daug praktinių dalykų dėstant teoriją.
O atsiskaitymai – tai įdomiausioji dalis! Studentai mokosi parduoti prekę, keliauja į grožio salonus kaip slapti pirkėjai ir pateikia įžvalgas, kas jiems patiko, ką jie taikytų ir savo grožio versle, o ko tikrai, tikrai niekada. Nepatikėsite, kokių linksmų istorijų būna! Visuomet skatinu studentus išeiti iš savo komforto zonos, nes ši profesija jus gali nuvesti netikėtais keliais. Gali tekti skaityti paskaitą konferencijoje, šnekėti prieš kamerą, priimti aukšto rango asmenį… niekad negali žinoti, bet visuomet turi būti pasirengęs!
Jau pirmojo pusmečio metu skatinu studentus pradėti mąstyti kaip atrodys jų darbas pabaigus mokslus. Todėl „egzaminas“, jeigu galima jį taip pavadinti, yra studento parengto grožio verslo plano pristatymas. Realus arba neįtikėtinas. Bet būtinai pagrįstas – kodėl tokia lokacija, kodėl tokia tikslinė auditorija, kodėl tokie rinkodariniai veiksmai. Kartais tai būna grožio salonas mikrorajone su keliais darbuotojais, o kartais tai kaimo turizmo sodyba Labanoro girioje su edukacinėmis programomis ir masažo paslaugomis. Net neįtikėtinos idėjos gali virsti realybe. Svarbu pasėti mintį pasąmonėje…
„Art of beauty“ mokykloje net teorinės paskaitos yra praktinės. Čia mes nesimokome apibrėžimų, bet analizuojame kaip juos galima panaudoti savo srityje.
Verslo vadybos dėstytoja Ugnė Bražiūnaitė