gugugu2012 04 24 • 78.63.229.228 cituotiSu ugiu 160 labai mazai sansu patekti.
Atlyginimas skiriasi nuo aviakompanijos ir pradirbto laiko joje. jeigu tai reguiarieji reisai, tai istisus metu panasus atlyginimas iki nuo 500 iki tukstancio euru. jeigu tai charteriai, uzsakomieji skrydziai atlyginimas gali siekti 5000lt, nes uz komadiruotes moka dienpinigius ir neblogai gaunasi...
Edgarai, as pvz nematau jokios prasmes eiti savarankiskai mokytis kazkur ir poto bandyti darbintis. aviakompanijos turi skirtingu tipu lektuvus, licenzija galioja tris metus, ir jei turi boeing licenzija negali skraidyti su airbusu. ir kiekviena aviakompanija turi savo taisykles, aptarnavime, atskiri lektuvai turi savo niuansus netgi to pacio tipo. tie kurie rengia apmokymus tai susigalvojo sau gera bizneli is zmoniu svajoniu...taip kad geriausia gauti si darba, tai praeiti atranka, nes bet kokiu atveju reikes praeiti apmokymus kuriuos rengia aviakompanija, kurie yra nemokami bet reikia metus atidirbti aviakompanijai (isskyrus ryanair).
kas galvoja kad tapti stiuardese yra kaip gauti kazkoki issilavinima ar pan ir mano galesiantis dirbti visa gyvenima, tai galiu nuvilti, tai mazai tiketina. tai laikinas darbas kol jusu sveikata jums leidzia. geriausia "uz nugaros" tureti diploma. nes aviacijoje prarasti darba labai lengva (bankrotai, sveikata ir pan.), kaip kartais ir netiketa buna kai ji gauni.
Mokykites, stokite i aukstasias, nes kas turi normalu issilavinima tai ir lengviau gauna orlaivio palydovo darba.