Ikiprofesinis mokymas - tai ugdomoji praktinė veikla, padedanti mokiniui, suprasti darbo reikšmę, susipažinti su esamomis profesijomis, ugdanti bendrąsias kompetencijas ir suteikianti žinių, kaip įgyti profesiją,  ugdanti darbinės veiklos įgūdžius.

Įgyvendinant tikslus, siekiama:

  • stiprinti mokymosi motyvaciją,
  • ugdyti gebėjimus planuoti profesinę karjerą,
  • ugdyti kompetencijas, reikalingas žmogaus būsimai profesinei veiklai ir savarankiškam gyvenimui.

Ikiprofesinis mokymas Biržų technologijų ir verslo mokymo centre vyksta I gimnazijos klasės mokiniams vietoje technologijų pamokų. Mokiniai ne tik mokosi mokykloje, bet ir lankosi įvairiose Biržų įmonėse. UAB „Tyla“ susipažino su įranga, darbuotojų darbo sąlygomis, sužinojo, ką turi mokėti apdailininko (statybininko) specialybę įgijęs žmogus. 

Pažintį su floristo profesija I gimnazijos klasės mokiniai pradėjo nuo įrankių ir priemonių. Veiklos ir gaminiai įvairia technika buvo susiję su šventėmis. Valentino dienai klijavo širdeles iš pagaliukų, susipažino su spalvomis. Velykoms gamino velykinius kiaušinius ir iš vielos pynė vištos kojas. Pagamintus kiaušinius puošė svogūninėmis gėlėmis ir plunksnelėmis.

Mokiniai dalyvavo Biržų r. Nemunėlio Radviliškio pagrindinės mokyklos tarptautiniame integruotame edukaciniame projekte „Kūrybinės partnerystės Nemunėlio Radviliškyje“, skirtame Lietuvos šimtmečiui paminėti.

Susipažino su konditerio specialybe ir mokymo programa. Mokėsi paruošti mielinę tešlą picai ,,Aštuonkojis“.  Ruošė česnakinį padažą, pjaustė daržoves,  serviravo stalą.