Tikiuosi, tokie įvairiapusiai žmonės visad prisidės prie mados industrijos plėtimosi Lietuvoje ir įneš gaivaus oro pliūpsnį. 

 

Studijuoji kūrybinių industrijų dizainą, kuris apima skirtingas meno ir dizaino formas. Kuri iš jų tau artimiausia?

Negaliu išskirti nė vienos meno formos – man viskas įdomu, todėl ir pasirinkau šią specialybę. šį pusmetį daugiau laiko skiriame grafiniam dizainui – nė karto ligi šiol nesu kūręs su ,,Adobe photoshop” ar ,,Adobe illustrator‘’ programomis, todėl tai labai įdomi patirtis. 

Ar susiduri su mada savo studijuojamoje specialybėje? 

Ir taip, ir ne. Mada labai platus dalykas – studijose tiesiogiai su ja nesusiduriu, tačiau madą naudoju savo darbuose. Praėjusį pusmetį kūriau festivalio ,,Mados infekcija” teaser’į , o šiemet tarp darbų turėjau ir ,,uff ” grožio salono branding’o atnaujinimo projektą. 

Atskleisk, kaip gyvenime susidūrei su grožiu bei mada? 

Jei atvirai, galvojau studijuoti madą. Dar būdamas Klaipėdoje piešdavau, eskizuodavau drabužius ir buvau įsitikinęs, kad studijuosiu drabužių dizainą. Tačiau viskas pasisuko taip, jog įstojau į kūrybines industrijas ir dėl to labai džiaugiuosi! Vis tik mada man išliko svarbi: aš domiuosi naujomis tendencijomis, turiu didžiulę mados žurnalų kolekciją. 

Ar domėjaisi tuo nuo vaikystės?    

Turbūt negalėčiau išskirti konkrečių metų ar datos, mados suvokimas ir pomėgis papraščiausiai augo ir formavosi bręstant. Aišku, atvažiavimas į Vilnių taip pat turėjo lemiamos įtakos. Vilniuje viskas kitaip nei Klaipėdoje, čia daugiau žmonių, skirtingų stilių, žiūrėdamas į juos ir pats įgauni stimulą atrodyti kitaip, išsiskirti iš žmonių. 

Kur semiesi įkvėpimo?    

Be studijų dar dirbu aprangos linijoje ,,pull&bear”, tuo pačiu darbe ir mokausi, nes gauname garsių mados namų, tokių kaip ,,Versace”, ,,Alexander McQueen” rudens/žiemos bei pavasario/vasaros kolekcijų portfolio, spalvų koloritą. Čia gautas žinias panaudoju ir savo darbuose. 

Tavo ,,UFF” plakate mačiau aštrią frazę: ,,Nežudyk mano vaibo, kalę”. 

Tai trend’iniai užrašai, kuriuos nuolat matome portaluose – ,,Facebook”, ,,Twitter” ir ,,Tumbrl”. Tai taip pat yra mada, todėl užrašus – socialinę mados pusę – susiejau su vizualiąja – grožiu ir apranga. 

O kaip vertini madą Lietuvoje?    

Iš tikrųjų lietuviai yra labai stilingi žmonės, ypač sostinėje. Dirbdamas parduotuvėje, matau, kokie žmonės ateina ir kaip jie keičiasi. Netgi vyrai, kurie, regis, visad buvo pripratę prie juodų, tamsių atspalvių, dabar noriai renkasi rožines, mėtines spalvas. Dėl to labai džiaugiuosi ir, manau, ateityje žengsime dar toliau.

Iš Lietuvos dizainerių galėčiau išskirti Robertą Kalinkiną – man patinka tiek jo reklaminės kampanijos, tiek jo kuriami drabužiai. 

Ko dabar nori jaunas žmogus?    

Jaunas žmogus nori užaugti savyje, įsitvirtinti, suprasti savo prioritetus ir siekius. 

Monika Bartoševičiūtė

straipsnis publikuotas : mados žurnale Swo street 

 

Kūrybinių industrijų dizainas

www.dizainokolegija.lt