ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas šią studentų praktiką, prasidedančią nuo pirmo kurso, įgyvendina adaptavęs Stanfordo universiteto Mąstymo modeliavimo instituto (Institute of Design-Thinking in Stanford) sukurtą metodą.
 
„Nors šis metodas užsienyje jau pasiteisino, Lietuvoje tai gali būti traktuojama kaip eksperimentas. Šis projektas neabejotinai bus naudingas abiem pusėms – studentams nereiks laukti keturių metų praktikos atlikimui, o įmonės galės pasinaudoti didelį potencialą turinčių jaunuolių įžvalgomis“, – sako ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto rektorius doc. dr. Nerijus Pačėsa.
 
ISM studentai jau gavo įmonių parengtas užduotis ir šiuo metu, padedami dėstytojų ir įvairių sričių ekspertų,  dirba prie jų grupėmis. Pasak rektoriaus, studentai kurs sprendimus kaip stiprinti įmonės prekės ženklą, išnaudoti socialinius tinklus, didinti žinomumą, stiprinti įvaizdį tarp jaunimo, skatinti skirtingų departamentų bendradarbiavimą didelėje įmonėje, kokių veiksmų imtis prieš konkurentų aktyvius žingsnius bei spręs kitas užduotis. „Pirmakursiai galbūt dar negali pasigirti ypatingomis žiniomis ar puikiu verslo supratimu, bet turi tai, ką yra praradę labiau patyrusieji –  originalų, teorijomis ir standartais nesuvaržytą mąstymą, problemos matymą iš šalies“, – akcentuoja dr. N. Pačėsa.
 
Balandžio pabaigoje, po šešių darbo etapų, studentai savo pasiūlymus pristatys įmonių atstovams. Šiuo metu praktikos programoje dalyvauja ir užduotis pateikė bendrovės iš įvairių verslo sričių – tai „Nestle“, „Kauno grūdai“, „Danske bankas“, „DNB“, „Mirror“, „Aviva“, „Arvi“, „Lindorff“, „Sony Ericsson“, „Arginta“, AB „Grigiškės“, „Vikonda“, „Alna“.
 
Stanfordo universiteto Mąstymo modeliavimo instituto inovacijų metodas paremtas kūrybinio ir analitinio mąstymo apjungimu bei įvairių disciplinų studentų  – inžinerijos, dizaino, socialinių mokslų, verslo ir kitų – bendradarbiavimu. Studentai mokosi atlikdami konkrečias praktines užduotis, jie turi ne tik rasti problemos sprendimą, bet ir gebėti ją apibrėžti: atskleisti tikruosius žmonių poreikius, kuriuos patenkins kuriama paslauga ar produktas, pateikti kuo daugiau įmanomų sprendimų variantų, sukurti prototipus ir juos išbandyti.