Stokholme vykusiame „Ericsson Innovation Awards 2015“ finale KTU Ekonomikos ir verslo fakulteto (EVF) magistrantės Jolitos Kiznytės ir jos partnerio Marcos Welker savęs tobulinimo platformos „Blendlee“ projektas buvo pripažintas geriausiu ir iškovojo 25 tūkst. eurų čekį.

„Savo inovaciją turėjome ginti (angl. „pitch“) prieš 6 teisėjų tarybą. Antrepreneriai gynė savo idėją prieš teisėjus, kurie yra ir potencialūs investuotojai, mūsų atveju – įvairių sričių ekspertai“, – apie finalinį iššūkį pasakoja Jolita Kiznytė.

Vertinimo komisiją sudarė bendrovių „Ericsson“, „Esomar“ vadovai, Yorko universiteto (Jungtinė Karalystė) ir „Tele 2“ atstovai. Kiekvienai konkurso komandai buvo skirta 10 minučių. Iš jų vos trys minutės inovacijos ir jos veikimo principų pristatymui. Likusios 7 – komisijos narių klausimams.

„Didžiausias iššūkis buvo per tris minutes sugebėti paaiškinti mūsų platformos veikimo principą ir jos vertę vartotojams bei tuo sudominti teisėjus“, – įspūdžiais dalijosi konkurso laureatė. Tačiau lietuvaitė ir jos partneris Marcosas Welkeris sužibėjo, o jų darbas pripažintas inovatyviausiu šių metų projektu.

„Komanda puikiai pasidarbavo sukurdama platformos koncepciją, paremtą mokymosi visą gyvenimą idėja. Sujungus funkcijas, padedančias stiprinti motyvaciją, tobulinti save, atrasti asmenines stiprybes, surasti aukštos kokybės virtualų mokymosi turinį. Ši idėja pademonstravo inovatyvų požiūrį į šiuolaikinį mokymąsi didinant motyvaciją tobulinti save,“ – taip apie „Blendlee“ platformą atsiliepė konkurso teisėjai.

„Blendlee“ – kiekvienam prieinamas individualus mokymas

M. Welkerio ir J. Kiznytės sukurtas projektas yra paremtas mišraus mokymosi metodu (angl. „blended learning“), kuris padeda sujungti inovatyvius, virtualius mokymosi būdus ir žmogiškąjį faktorių. Pagrindinis platformos įrankis yra vartotojų savęs vertinimo, stiprybių atradimo ir interesų sričių nustatymo testas, kurį atlikus algoritmo pagalba generuojamas ir vartotojui pasiūlomas individualus mokymosi planas. Taip pat bus sukurta virtuali neoficialaus ugdomojo vadovavimo (koučingo) bendruomenė patirčių bei žinių dalijimuisi.

„Nuo pat pradžių turėjome idėją sukurti įmonę, kurios misija – palikti pozityvų pėdsaką šiuolaikinėje globalioje visuomenėje. Sunkiai dirbome kurdami strategiją, padėsiančią spręsti esmines problemas, todėl esame tikri, kad „Blendlee“ idėja gali pagerinti žmonių gyvenimą daugelyje sričių,“ – sako J. Kiznytės partneris M. Welkeris.

„Labai džiaugiamės įmonės „Ericsson“ pripažinimu, kuris tapo svariu argumentu ateities investicijų pritraukimui. Laimėtus pinigus investuosime į pirmųjų darbuotojų samdymą ir pradinius platformos vystymo darbus. Artimiausioje ateityje planuojame atidaryti įmonę,“ – ateities planais jau drąsiau dalijasi Jolita.

Vizito Stokholme metu taip pat vyko susitikimai su bendrovės „Ericsson“ žmogiškųjų išteklių, marketingo, darbuotojų tobulinimo padalinių atstovais, apskritojo stalo diskusijos apie mokymosi visą gyvenimą idėjas, talentų paieškas ir jų pritraukimą į „Ericsson“.

„Visiems studentams noriu palinkėti nebijoti kurti inovatyvius dalykus, „išlipti“ iš komforto zonos ir dalintis savo idėjomis, nors iš pradžių jos ir atrodo visiškai beprotiškos. Ši patirtis mane dar kartą paskatino niekada nenustoti domėtis naujais dalykais ir mokytis iš kiekvienos patirties – tai „Blendlee“ filosofija, kuri tapo ir viena svarbiausių mano gyvenimo tiesų,“ – sako Jolita Kiznytė.

--------

Jolita Kiznytė studijuoja pagal beveik prieš metus pradėtą vykdyti bendrą Kauno technologijos universiteto (KTU) Ekonomikos ir verslo fakulteto (EVF) bei Dortmundo universiteto (Vokietija) studijų programą „European Master in Project Management“.