Mugėje dalyvavo daugiau nei 130 įmonių, organizacijų ir valstybinių institucijų, šurmuliavo daugiatūkstantinė studentų ir aukštesnių klasių moksleivių minia.

Didelį indėlį į KTU „Karjeros dienas 2015“ įnešė renginio mecenatas UAB „Callcredit Operations“. Anot įmonės vadovo Dainiaus Aksinavičiaus, įkūrus „Callcredit Operations“ padalinį Lietuvoje, čia pat „Žalgirio arenoje“, ši kontaktų mugė buvo vienas iš tikslinių renginių, kurį „Callcredit Operations“ rėmė jau nuo pat pirmųjų metų.

„Priėmus į darbą jauną žmogų, patirties įgauna ne tik jis pats, bet ir įmonės senbuviai. Labiau patyrę ir ne vienerius metus įmonėje dirbantys darbuotojai įgauna patirties mokydami, perteikdami turimas žinias naujajai darbuotojų kartai, taigi gaunama nauda ‒ abipusė“, ‒ teigė D. Aksinavičius.

Tuo tarpu KTU Karjeros centro strateginio partnerio ir renginio rėmėjo įmonės „Virtustream LT“, įsikūrusios KTU „Santakos“ slėnyje, studentų miestelyje, generalinės direktorės Kamilės Ciechanavičiūtės teigimu, įmonė ir jos personalas jaučiasi tarsi būtų universiteto dalis.

„Virtustream LT“ dalyvauti kontaktų mugėje paskatino sėkminga praėjusių metų patirtis. „Buvome labai patenkinti rezultatais, nes užmezgėme daug kontaktų, gavome daug studentų CV, radome praktikuotis mūsų įmonėje norinčių šaunių studentų“, ‒ įspūdžiais dalinosi K. Ciechanavičiūtė.

„Įmonėje atsiradus naujam darbuotojui, į jį investuojamas patyrusių žmonių laikas, skirtas apmokymams, priežiūrai ir kontrolei. Tačiau, investavus laiką į tinkamus žmones, viskas atsiperka dešimteriopai. Stengiamės išsirinkti tokius darbuotojus, kad kiekvieną iš jų galėtume pavadinti atradimu“, ‒ sakė „Virtustream LT“ generalinė direktorė.

Karjeros kontaktų muges organizuoja viso pasaulio aukštosios mokyklos. Ši tradicinio darbo paieškos būdo alternatyva jaunam žmogui suteikia šansą susirasti darbo ar praktikos vietą „čia ir dabar“ – tiesiog priėjus prie darbdavio stendo ir pasiūlius savo kandidatūrą.