Šiemet mokslo, žinių ir karjeros planavimo parodoje sėkmingai startavo visiškai nauja aukštojo mokslo ir verslo ekspozicija „Kūrybinės industrijos – kūrybingai asmenybei“, kurioje Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VGTU) kvietė ne tik ir sužinoti naudingos informacijos apie su kūrybinėmis industrijomis susijusias profesijas, bet ir laimėti „Xbox“ žaidimų pultus interaktyviose orientacinėse varžybose „#be_balo“.
Interaktyvus žaidimas sulaukė didelio pasisekimo. Varžybose dalyvavo daugiau nei 200 moksleivių komandų. Nors visos komandos pademonstravo savo vikrumą, sumanumą ir sugebėjimą naudotis išmaniaisiais įrenginiais bei interaktyviomis programėlėmis, prizus savo mokykloms parvežė dvi kūrybingiausios ir išmaniausios komandos – Anykščių Jono Biliūno gimnazija ir Vilniaus Žemynos gimnazija.
Organizatoriai už kūrybingumą taip pat įvertino ir dar penkias komandas: Vilniaus Simono Daukanto, Šiaulių Stasio Šalkauskio, Vilniaus šv. Kristoforo, Vilniaus Jono Basanavičiaus bei Vilniaus Gabijos gimnazijų moksleivius.