Naujam projektui Lietuvoje ieškomi jau dabar į verslo pasaulį nekantraujantys pasinerti smalsūs ir kūrybingi 14-19 metų moksleiviai. Dalyviams tereikia sugalvoti verslo idėją, pasiruošti ją pristatyti ir užpildyti anketą čia: https://www.unicorns.lt/mvp
Atrinktos komandos, kurių kiekvieną gali sudaryti 1-3 žmonės, pateks į tikrą startuolių pasaulį. Būtent jų inovatyviausiose Lietuvos įmonėse lauks praktika pagrįsta verslo mentorystė.
Kiekvienam dalyviui padės geriausi šalies specialistai – marketingo, finansų, technologijų ir verslo vystymo ekspertai – kurie Lietuvoje kuria visame pasaulyje populiarius produktus. Jie padės išgryninti idėją ir verslo potencialą bei tai pristatyti TV3 žiniasklaidos grupės studijoje prieš verslo teisėjus.
„Kai TV3 žiniasklaidos grupė Lietuvos žiūrovams pristatė visame pasaulyje populiarų verslumo šou „Rykliai“ (angl. „Shark Tank“), projekto dalyviais panoro tapti šimtai šalies verslininkų. O mokiniai jį stebėjo kaip pamokų vertą turinį. Tai leido suprasti, kad turime daug potencialo: Lietuvos moksleiviai jau pasiruošę nerti į verslo pasaulį – jiems tereikia platformos, kurioje galėtų tą daryti. Tikime, kad šis projektas ne tik paskatins svajoti ir kurti drąsiai, bet ir suteiks jauniesiems verslininkams palaikymo bei padės išmokti svarbiausių verslumo pagrindų ateičiai. Kiekvienas žiūrovas galės sekti, kaip gimsta idėjos, vyksta kova už galimybę jas realizuoti, o jaunieji Lietuvos kūrėjai pamažu tampa stipriais verslo žaidėjais visame pasaulyje“, – sako TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.
Tiesa, tarpusavyje varžysis ne tik moksleiviai, bet ir juos globojančios įmonės. Kas geriausiai paruoš savo komandą, įkvėps, patars ir padės laimėti? Nugalėtojai bus apdovanoti stipendijomis ir kitais prizais, tarp kurių – pirmojo MVP sezono čempiono statulėlės.
„Norime parodyti, kad Lietuvoje auga nauja kūrėjų ir inovatorių karta. Šiandien jie moksleiviai, o rytoj – galbūt nauji šalies vienaragiai. Raidės MVP apjungia net tris prasmes: Moksleivių Vienaragių Paieška, Most Valuable Player (naudingiausias žaidėjas – sporto terminais) ir Minimum Viable Product (produkto versija, turinti pakankamai funkcijų, kad ją galėtų naudoti pirmieji klientai – versle). Tai pabrėžia kūrybiškumą ir drąsą – būtinus elementus kiekvienam ateities kūrėjui“, – sako vienas iš projekto idėjos autorių Tadas Burgaila – Lietuvos verslininkas, sveikatingumo technologijų kūrėjas ir investuotojas „Kilo Health“.
„Moksleivių Vienaragių Paieška“ – ne tik projektas, bet ir judėjimas, kviečiantis jaunuolius svajoti globaliai, veikti drąsiai ir tikėti, kad jų verslo idėjos gali užkariauti pasaulį.
Prie projekto prisijungė ir SEB bankas
„Drąsios idėjos, smalsumas ir naujų patirčių troškimas yra pagrindiniai bruožai, būdingi šiandienos moksleiviams. Jie siekia veikti ir keisti pasaulį aplink save. Natūralu, kad jauname amžiuje jiems dar trūksta pasitikėjimo ir praktinių žinių. Daugelį metų dalyvaudama Lietuvos Junior Achievement veikloje matau, kaip stipriai moksleiviai siekia būti verslo pasaulio dalimi – augti, kurti ir atrasti. Prisidėdami prie šio projekto, norime paskatinti jaunus žmones drąsiai išbandyti savo idėjas. Jiems reikia palaikymo, padrąsinimo ir įkvėpimo, o žinios, praktiniai patarimai ir ekspertų įžvalgos padės geriau suprasti, kaip veikia verslas ir atrasti savo kelią verslo pasaulyje“,– sako SEB banko vadovė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.
Anot S. Gutauskaitės-Bubnelienės, smalsių ir norinčių save išbandyti jaunuolių paieška bei jų mentorystė – natūrali SEB banko daugelį metų vykdomų iniciatyvų tąsa. SEB bankas jau daugelį metų aktyviai prisideda prie jaunimo finansinio raštingumo ugdymo, įgyvendindamas įvairius edukacinius projektus. Taip pat glaudžiai bendradarbiauja su jaunais verslais ne tik kaip finansų partneris, bet ir kaip mentorius.
Tiek tyrimai, tiek praktika rodo, kad jaunimo finansinis raštingumus ir verslumas geriausiai ugdomas per praktiką. Tokie projektai, kurių metu jaunuoliai įgyvendina idėjas ir eksperimentuoja, ne tik ugdo jų verslumo įgūdžius, bet ir stiprina verslo kultūrą bei mentorystės tradicijas – taip klojamas tvirtas pamatas ateičiai.
Projekto „Moksleivių vienaragių paieška“ metu asociacija „Unicorns Lithuania“, SEB bankas ir TV3 žiniasklaidos grupė suburs vienaragius, startuolius, verslo ir švietimo lyderius, kurie padės jaunuoliams ugdyti verslumo įgūdžius. Sudalyvavę kūrybinėse dirbtuvėse, mentorystės sesijose ir verslo idėjų konkurse, jo nugalėtojai turės galimybę toliau plėtoti savo idėjas su profesionalų pagalba.
Be to, tarpusavyje varžysis ne tik moksleiviai, bet ir juos globojančios įmonės. Kas geriausiai paruoš savo komandą, įkvėps, patars ir padės laimėti? Nugalėtojai bus apdovanoti stipendijomis ir kitais prizais, tarp kurių – pirmojo MVP sezono čempiono statulėlės.
„Moksleivių Vienaragių Paieška“ – ne tik projektas, bet ir judėjimas, kviečiantis jaunuolius svajoti globaliai, veikti drąsiai ir tikėti, kad jų verslo idėjos gali užkariauti pasaulį. Naujam TV3 žiniasklaidos grupės projektui jau dabar ieškomi į verslo pasaulį nekantraujantys pasinerti smalsūs ir kūrybingi 14-19 metų moksleiviai.
Dalyvauja: „Unicorns Lithuania“ asociacija, žinomiausi šalies startuoliai: „Tesonet“, „Baltic Classifieds Group“, „Kilo Health“, „WIX“, „Hostinger“, „Omnisend“, „Flo Health“, „Zedge“ ir kiti.
- Transliacija: TV3 žiniasklaidos grupė
- Registracija: https://www.unicorns.lt/mvp
- Amžius: 14–19 metų moksleiviai
- Komandos dydis: 1–3 asmenys
- Prizai: stipendijos, mentorystė, MVP statulėlė ir unikali patirtis verslo pasaulyje
Unicorns.lt ir SEB banko inf.
