Renginio metu – VILNIUS TECH atstovų pranešimai

Pirmąją festivalio dieną VILNIUS TECH Pramogų industrijų katedros docentė Inesa Kurklietytė skaitė pranešimą „Filmo kūrimas nuo idėjos iki įgyvendinimo“. Jo metu kino industrijos ekspertė supažindino su lietuviško vaidybinio filmo „Drugelio širdis“ užkulisiais: renginio dalyviams papasakojo apie idėjos generavimą, kuriant filmą.

Taip pat aptarė ir organizacinius klausimus – filmo kūrimo trukmę ir kaštus, žmonių, dalyvaujančių kūrybiniame procese skaičių. I. Kurklietytė atskleidė ir kriterijus, kuriais remiantis buvo atrenkami aktoriai, norint kuo geriau perteikti filmo idėją žiūrovams. Pranešimo metu VILNIUS TECH ekspertė aptarė ir filmavimo vietas, kostiumų kūrimą, atsakinėjo į susirinkusiesiems kylančius klausimus.

Festivalio metu pranešimą „Istorija + komiksai. Ar yra vietos kūrybai?“ skaitė ir kitas VILNIUS TECH atstovas – Grafinių sistemų katedros lektorius Tomas Mitkus. Renginio dalyviams jis papasakojo apie savo asmeninę patirtį, kuriant istorinius komiksus: kas buvo įdomiausia, su kokiais sunkumais teko susidurti, ko išmoko kurdamas ir pan. T. Mitkus aptarė medijų bei žanrų skirtumus, plačiau papasakojo apie komiksų leidybos kaštus, kūrimo procesus bei ateities planus.

Festivalio dalyviams – galimybė išbandyti studentų kurtas interakcijas

Siekiant supažindinti jaunuolius su VILNIUS TECH, padėti apsispręsti dėl studijų pasirinkimo, suteikti informacijos apie studijas, atsakyti į rūpimus klausimus – tris dienas trunkančio renginio metu su moksleiviais ir kitais dalyviais bendravo dėstytojai, studentai, Stojančiųjų priėmimo ir informavimo centro (SPIC) atstovai, „LinkMenų fabrikas“ meikeriai.

„Jaunuosius renginio dalyvius domino demonstruojami studentų darbai, sukurti Kūrybiškumo ir inovacijų centre „LinkMenų fabrikas“ – meditacinis smėlio braižytuvas, interaktyvus muzikos pultas, 3D blynų spausdintuvas, interaktyvi kaukė ir virtuali realybė. Be to, renginio metu buvo galima išbandyti sportinio automobilio vairavimo simuliatorių, VR akinius“, – pasakoja SPIC direktorė Dovilė Ulinskaitė.

Ji taip pat atkreipia dėmesį, kad mokiniai bei jų tėvai, užsukę į VILNIUS TECH stendą domėjosi studijų programomis, priėmimo etapais, moksleiviams skirtomis veiklomis universitete.

Nespėjusieji užduoti rūpimų klausimų apie bakalauro, vientisąsias ar magistrantūros studijas gali registruotis individualiai konsultacijai ir pabendrauti su specialistais nuotoliniu būdu ar atvykus į VILNIUS TECH.

Festivalį vainikavo Esporto „Valorant“ finalas – kas pasirodė geriausiai?

Turnyro finale vyko nuožmi kova taškas į tašką tarp „LANPACAN“ ir „Kommetos“ komandų. „LANPACAN“ komandos sudėtyje buvo žaidėjų, kurie turi ir tarptautinių varžybų patirties, ir net profesionalias žaidėjų sutartis, todėl ji buvo laikoma finalo favorite. Bet „Kommeta“ parodė išskirtinį kovingumą ir pirmavo varžybose iki trijų pergalių 2:1. Vis dėlto lemiamu metu „LANPACAN“ perėmė iniciatyvą ir sugebėjo išplėšti pergalę abiejuose likusiuose žaidimo žemėlapiuose.

Vienas iš turnyro organizatorių Arnas Švedas buvo nustebintas įtempta kova finale ir teigė nesitikėjęs tokio rezultato: „Lemiamu metu net ir mes patys negalėjome nusėdėti vietoje – buvo smagu matyti abi komandas besikaunančias tokiame aukštame lygyje“, – įspūdžiais apie finalinę kovą dalijosi A. Švedas.

Jam pritarė prie turnyro organizavimo prisidėjęs Aleksas Bogdevičius, kuris atkreipė dėmesį, kad „VILNIUS TECH Esports“ istorijoje ši finalinė kova yra neabejotinai įdomiausia bei intensyviausia, o tai patvirtina 7 val. trukmės finalas su sausakimša auditorija viso finalo metu.

„Nors mes, kaip organizatoriai, visada įžvelgiame smulkmenų, kurias galime patobulinti, tačiau, apibendrinus, esame patenkinti finalų pateikimu. Abi komandos pademonstravo profesionalumą ne tik pačiam žaidime, bet ir už jo ribų, ir tiek žaidėjai, tiek komentatoriai, tiek žiūrovai kūrė įspūdingą energiją, kurią dar ilgai atsiminsime“, – sakė A. Bogdevičius.