Jau penkerius metus gyvuojančios „VILNIUS TECH Esports“ bendruomenės rengiami turnyrai, kuriuose gali varžytis komandos iš visos Lietuvos, kasmet sulaukia vis daugiau susidomėjimo – šiemet turnyro atrankoje dalyvavo daugiau nei 50 komandų. Jos varžėsi dėl prizinio fondo, įsteigto VILNIUS TECH, kurį sudarė 1000 eurų.
 
Suorganizuoti esporto turnyrą – didelis iššūkis
 
Pasak vieno iš „VILNIUS TECH Esports“ bendruomenės įkūrėjų ir turnyro organizatorių Alekso Bogdevičiaus, didelį dalyvių skaičių lėmė ir prizinis fondas, ir galimybė žaisti finalą gyvai, „Comic Con Baltics“ renginyje, profesionalioje „GameOn“ scenoje, prieš didžiulę auditoriją. Nors turnyrui pasirinktas „Valorant“ žaidimas yra pakankamai naujas esporto arenoje, bet organizatorius tvirtino, kad šis žaidimas itin populiarus tarp mėgėjų ir jaunimo. „Valorant“ – kūrybiškas šaudyklių žaidimas, kuris reikalauja žaidėjų išradingumo, nes jame svarbus ne tik taiklumas, bet ir žaidėjų valdomų agentų specialūs įgūdžiai. 
 
„VILNIUS TECH Esports“ kiekvienais metais kelia naujus iššūkius ir išbando save skirtingose žaidimų disciplinose. Šiais metais nusprendėme surizikuoti ir surengti „Valorant“ disciplinos esporto turnyrą“, – sakė A. Bogdevičius.
 
Dar vienas turnyro organizatorius, VILNIUS TECH bendruomenės narys Arnas Švedas pasakojo, kad suorganizuoti šį turnyrą prireikė labai daug laiko – turnyro planavimas užtruko maždaug pusę metų.
 
„Reikia įdėti daug pastangų, norint kokybiškai suorganizuoti turnyrą. Tai atima labai daug laiko. Iki vėlyvų vakarų vyko pasiruošimai. Bet kai pamatai rezultatą, supranti, kad buvo verta“, – teigė A. Švedas.
 
Finale – aukščiausio lygio kova
 
Rezultatas pranoko lūkesčius – turnyro finale vyko nuožmi kova taškas į tašką tarp „LANPACAN“ ir „Kommetos“ komandų. „LANPACAN“ komandos sudėtyje buvo žaidėjų, kurie turi ir tarptautinių varžybų patirties, ir net profesionalias žaidėjų sutartis, todėl ji buvo laikoma finalo favorite. Bet „Kommeta“ parodė išskirtinį kovingumą ir pirmavo varžybose iki trijų pergalių 2:1. Vis dėlto lemiamu metu „LANPACAN“ perėmė iniciatyvą ir sugebėjo išplėšti pergalę abiejuose likusiuose žaidimo žemėlapiuose. 
 
Vienas iš turnyro organizatorių A. Švedas buvo nustebintas įtempta kova finale ir teigė nesitikėjęs tokio rezultato: „Lemiamu metu net ir mes patys negalėjome nusėdėti vietoje – buvo smagu matyti abi komandas besikaunančias tokiame aukštame lygyje“, – įspūdžiais apie finalinę kovą dalijosi A. Švedas.
 
Jam pritarė ir A. Bogdevičius, kuris atkreipė dėmesį, kad „VILNIUS TECH Esports“ istorijoje ši finalinė kova yra neabejotinai įdomiausia bei intensyviausia, o tai patvirtina 7 val. trukmės finalas su sausakimša auditorija viso finalo metu.
 
„Nors mes, kaip organizatoriai, visada įžvelgiame smulkmenų, kurias galime patobulinti, tačiau, apibendrinus, esame patenkinti finalų pateikimu. Abi komandos pademonstravo profesionalumą ne tik pačiam žaidime, bet ir už jo ribų, ir tiek žaidėjai, tiek komentatoriai, tiek žiūrovai kūrė įspūdingą energiją, kurią dar ilgai atsiminsime“, – sakė A. Bogdevičius.
 
Ambicingi ateities planai
 
Pasidžiaugęs turnyro sėkme, A. Bogdevičius užsiminė apie „VILNIUS TECH Esports“ ateities planus ir žadėjo sugrįžti su trenksmu – universiteto esporto bendruomenė ieškos naujų bendradarbiavimo galimybių tam, kad galėtų organizuoti turnyrus platesniu mastu, skirtus užsieniui. Taip pat sieks, kad pirmos vietos nugalėtojai gautų tiesioginius kvietimus į tarptautinius esporto turnyrus.
 
A. Bogdevičius taip pat atkreipė dėmesį, kad „VILNIUS TECH Esports“ nuolat ieško žmonių, norinčių prisijungti prie jų komandos ir padėti plėtoti esportą Lietuvoje. Kadangi organizacija yra nesiekianti pelno, juos labiausiai motyvuoja visuomenės susidomėjimas ir įsitraukimas į veiklą, tad A. Bogdevičius pakvietė sekti „VILNIUS TECH Esports“ paskyras socialiniuose tinkluose, kur bus skelbiami nauji planai ir turnyrai.