„Šiemet tęsime žmogaus, t. y. būsimo studento, kelionę po mokslo pasaulį, kur jis atranda technologijos, inžinerijos, gamtos, fizinių, humanitarinių mokslų ir kitas studijų kryptis. Praėjusių metų dėmesio centre buvo vienas personažas, įkūnijantis pasirinkimą atliekantį stojantįjį. Šiemet perteikti skirtingoms studijų kryptims, kurias siūlo Universitetas, sukūrėme dvylika skirtingų personažų.

Kiekvienas iš personažų – nuo menkiausios detalės iki plaukų spalvos ar daikto, kurį laiko rankose – sukurtas visiškai originaliai, nenaudojant stockinės medžiagos. Kampanijos koncepcijoje buvo išlaikytas 3D grafikos stilius, kuris jau tapo KTU vizitine kortele“, – teigia KTU Rinkodaros skyriaus vadovė Paulina Kuzmickaitė-Bernotė.

Per šių veikėjų (būsimųjų studentų) skirtumus perteikiama žinia, kad KTU laukiami patys įvairiausi studentai.

„Kampanijos laikotarpiu nuo aplinkos pažinimo pereisime į savęs pažinimą, kurį atskleis išsilavinimas, edukacija. Šūkis „Studijos KTU – tau tinka“ parodo, kad pažinus visas mokslo suteikiamas galimybes, galima drąsiai teigti, jog pasirinktas studijų kelias – elektronika, architektūra, aviacijos inžinerija ar kita sritis – man tinka. Žodis „tinka“ šiuo atveju turi kelias reikšmes: tinka – tai kaip pasirinkimas, o taip pat – tai pareiškimas kitiems, jog renkuosi pats (-i) (man tinka)“, – tikina P. Kuzmickaitė-Bernotė.

Kampanijos metu taip pat bus neigiami lyčių stereotipai, pavyzdžiui, kad IT – tik vaikinams, o menai – tik merginoms. Bus griaunamas ir aplinkinių sukurtas skirtingų mokslų studentų įvaizdis, parodant, kokie jie yra iš tikrųjų.

„Ši karta – madinga, šiuolaikiška, neigianti mitus ir laužanti stereotipus. Tarkim, programuotojai laiką leidžia ne tik prie kompiuterio, bet ir aktyviai užsiima sportu, sveikai maitinasi. Laboratorijoje dirbantis ar fiziką besimokantis studentas – nebūtinai uždaras, neturintis įdomių pomėgių, neprijaučiantis madai“, – atkreipia dėmesį KTU Rinkodaros skyriaus vadovė.

Primins, kad už kiekvienos technologijos – žmogus

Kampanijos laikotarpiu bus tęsiamas bei integruojamas ir Universiteto vertybes atspindintis šūkis „Už kiekvienos technologijos – žmogus“.

„Be žmogaus indėlio, proto, idėjų, prisilietimo – nebūtų technologijų, inovacijų ir pasaulio progreso. Savo auditorijoms komunikuojame, kad KTU studijose, moksle ir kitose srityse pagrindinis dėmesys skiriamas žmonėms, jų edukacijai ir tobulėjimui“, – teigia P. Kuzmickaitė-Bernotė.

Naujausios vykdytos apklausos, fokus grupės, pokalbiai su jaunimu atskleidė jų norą save realizuoti per laiką universitete, kuris turėtų užtikrinti galimybes saviraiškai ir visapusiškam jų tobulėjimui. Šiems dalykams būsimieji bakalaurai ir magistrai teikia net didesnį dėmesį nei būsimai karjerai ar atlyginimui.

„Taip pat pastebime jaunuolių prioritetą individualumui, saviraiškai, išskirtinumui. Jaunoji karta išsiskiria ryškiomis, drąsiomis asmenybėmis, mėgstančiomis kelti klausimus, domėtis“, – sako pašnekovė.

Kartu su kūrybos agentūra „Milk“ prieš pandemiją sukurtas įvaizdinis KTU klipas „Technology for humans“ taip pat atgims šios kampanijos metu, primindamas žmogaus netobulumus ir technologijų svarbą.

KTU rinkodaros kampanijos skaitmeninės reklamos planavimu ir pirkimu skirtinguose kanaluose rūpinsis agentūra „Inspired UM“, su kuria partnerystė užsimezgė 2020 m. Agentūra taip pat konsultuos planuojant ir įgyvendinant rinkodaros veiklas.

Siekia betarpiškos komunikacijos patraukliomis formomis

Siekiant dar labiau įtraukti auditoriją, sudaryti patogias sąlygas betarpiškai komunikacijai, lengvam informacijos gavimui ir grįžtamajam ryšiui užtikrinti, KTU vėl veiks įvairias komunikacijos formas jungianti „KTU konsultacijų centro“ platforma.

„Su jauna, progresyvia tiksline auditorija norime komunikuoti betarpiškai, jai patraukliomis formomis bei tomis medijų priemonėmis, kurias ji naudoja“, – tikina P. Kuzmickaitė-Bernotė.

Konsultacijos apie studijas, studijų procesą, papildomas studijų vertes, laisvalaikio praleidimo galimybes, apgyvendinimo bendrabučiuose sąlygas ir kita svarbi bei aktuali informacija bus teikiama visos kampanijos metu tel. +370 (679) 44 555, el. paštu pasikalbam@ktu.lt bei „Facebook Messenger“ programėlėje. Taip pat visą informaciją galima rasti stojantiesiems.ktu.edu svetainėje.

Svarbiausios priėmimo į studijas datos

Nuo gegužės 2 d. prasidėjo ir iki gegužės 27 d. tęsis pirmasis institucinio priėmimo į KTU bakalauro studijas Kaune ir Panevėžyje etapas. Jis skirtas tiems stojantiesiems, kurie yra tvirtai apsisprendę dėl studijų ir siekia iš anksto užsitikrinti vietą Universitete. Stojantieji gali pretenduoti tik į valstybės nefinansuojamas studijų vietas.

Nuo gegužės 2 d. startavo ir priėmimas į KTU magistrantūros studijas Kaune ir Panevėžyje bei profesines pedagogikos studijas. Stojantieji gali rinktis iš 54 magistrantūros studijų programų matematikos, informatikos, fizinių, inžinerijos, technologijų, sveikatos, socialinių, ugdymo, humanitarinių mokslų, verslo ir viešosios vadybos ir menų krypčių grupėse.

Prašymai priimti į profesines pedagogikos studijas priimami iki liepos 13 d. 22 val. Prašymai teikiami tik internetu, užsiregistravus KTU priėmimo į profesines pedagogikos studijas informacinėje sistemoje (PPIS).

Birželio 1 d. – rugpjūčio 5 d., Lietuvos aukštųjų mokyklų bendrojo priėmimo metu, bus galima teikti prašymus į valstybės finansuojamas studijų vietas. KTU stojantiesiems šiemet siūlo 40 bakalauro ir 1 vientisųjų studijų programą.

Nuo birželio taip pat vyks priėmimas į doktorantūros studijas. Visą informaciją galite rasti čia: stojantiesiems.ktu.edu/doktorantura.