„Socialinis pedagogas pirmiausia yra vaiko gerovės specialistas. Tai žmogus, kuris tiesiogiai prisideda prie Lietuvos vaikų, jų šeimų gerovės kūrimo. Tad žmogui, pasirinkus šią specialybę neužtenka vien pedagoginio pašaukimo, labai svarbios ir asmeninės savybės, noras besąlygiškai padėti kiekvienam vaikui“, – teigia Šiaulių universitetinės gimnazijos socialinė pedagogė Esta Graželiūnė, Mykolo Romerio universiteto (MRU) socialinės pedagogikos studijų modulio, finansuojamo iš projekto „Ateities ekonomikos DNR“ lėšų, absolventė, sutikusi pasidalinti savo įspūdžiais apie studijas.

Norėjosi labiau suprasti jaunų žmonių pasaulėžiūrą ir lūkesčius

Esta Graželiūnė pasakojo, kad pradėjus dirbti Šiaulių universitetinėje gimnazijoje klasių kuratore, nuolat tekdavo susidurti su mokinių lankomumo, pažangumo ar elgesio problemomis. Dėl to, ji pradėjo domėtis įvairiais seminarais ir konferencijomis, kurios padėtų labiau tobulinti savo turimas žinias ir leistų suprasti jaunų žmonių pasaulėžiūrą bei lūkesčius. Šis noras, lėmė ir socialinės pedagogikos studijų pasirinkimą. Be to, tuo metu gimnazijoje pradėjo dirbti socialine pedagoge.

„Mano darbas  yra susijęs ne tik su pagalba gimnazinių klasių mokiniams, bet ir jų tėvams ar globėjams. Dėl to, mane visapusiškai domina informacija, padedanti gilinti kompetencijas motyvacijos mokytis didinime, mokymosi problemų sprendime, tėvų įtraukimo, žalingų įpročių prevencijoje, sveikesnės gyvensenos skatinime, geros savijautos programose ir visose kitose gyvenimo situacijose, kur tenka atrasti reikiamus sprendimus. Tad galimybė studijuoti MRU, pasirodė puiki galimybė visa tai įgyvendinti. Įgytas žinias puikiai pritaikau savo kasdieniniame darbe ir, jei būtų tokia galimybė, tokio pobūdžio studijas drąsiai rinkčiausi dar kartą“, – pasakojo Socialinės pedagogikos studijų modulio absolventė.

Džiugino nuoširdus dėstytojų ir studentų ryšys

Anot, socialinės pedagogės Estos Graželiūnės, studijos MRU e ne tik iš esmės suteikė daug žinių, sustiprino pasitikėjimą savimi profesiniame lygmenyje, bet ir džiugino nuoširdžiai užsimezgusiu dėstytojų ir studentų ryšiu.

„Noriu padėkoti dėstytojams už nuoširdžią, atvirą ir tvirtą draugystę studijų metu.  Už įgytas ir pagilintas žinias ir prasmingas diskusijas. Linkiu ir toliau turėti tiek daug entuziazmo šiame nelengvame kelyje! O grupės draugams, tariu tūkstantį „ačiū“ už bendrystę. Turėjome išties didelį iššūkį – visus pusantrų metų studijuoti nuotoliniu būdu, tačiau tapome artimi, padedantys, išklausantys. Linkiu niekada nesustoti mokytis, daug juoktis ir niekada nebijoti naujų patirčių!“, – linkėjo Esta Graželiūnė, kuri jau gruodžio 14 d. kartu su kitais šio projekto studentais ir klausytojais, savo rankose laikys studijų baigimo pažymėjimą.

MRU Žmogaus ir visuomenės studijų fakulteto Edukologijos ir socialinio darbo institutas sėkmingai įgyvendino „Edukacinių technologijų valdymo“, „Socialinės pedagogikos“ ir „Pedagogikos profesines studijas“, finansuojamas iš „Ateities ekonomikos DNR“ veiksmo (projekto) „Švietimo inovacijos ir STEAM sričių plėtra bendrajame ugdyme, įskaitant mokytojų kaitą, kompetencijų gerinimą ir papildomo kvalifikacinio laipsnio įgijimą, skaitmeninio turinio rengimą ir skaitmeninių kompetencijų ugdymą ir STEAM atviros prieigos centrų veiklų plėtrą“, įgyvendinant veiklą „Mokytojų kompetencijų stiprinimas“. Šias studijas sėkmingai baigė 80 absolventų.

Daugiau informacijos apie Mykolo Romerio universitetą www.mruni.eu.