Kartu organizacijos siekia prisidėti prie technologijų ir mokslo sklaidos visuomenėje bei dalinantis gerosiomis praktikomis plėtoti informacinių technologijų ir mokslo bendruomenę, apjungiant praktinę ir mokslinę puses siekti naujovių įgyvendinimo, produkcijos kūrimo bei spartesnės aktualių žinių sklaidos.

„Kartu galime daugiau! Džiaugiuosi, kad KTU studentai galės iš arčiau susipažinti su tarptautinės kompanijos veikla, o mūsų darbuotojai turės progą pasidalinti su studentais per ilgus darbo metus sukauptomis žiniomis bei svarbiais klausimais pasikonsultuoti su KTU mokslininkais“, – abipusę bendradarbiavimo naudą įžvelgė „KAYAK Lithuania“ generalinis direktorius Modestas Kapušinskas.

„KAYAK Lithuania“ yra įgyvendinusi ne vieną edukacinį projektą (We Can Code, KAYAK academy), skirtą sudominti ir supažindinti žmones su IT technologijomis.

„Bendradarbiavimas su KTU leis apjungti jėgas organizuojant tokius reikšmingus renginius, didinant mokslo ir technologijų sklaidą visuomenėje bei skatinant žmones rinktis inžinerinės krypties studijas. Jauniems žmonėms svarbu matyti sėkmingai dirbančius IT specialistus, galėti betarpiškai su jais bendrauti ir gauti aibę naudingų praktinių patarimų. Tai įkvepia siekti mokslo aukštumų ir tapti savo srities profesionalais“, – teigė „KAYAK Lithuania“ generalinis direktorius Modestas Kapušinskas.

„Bendradarbiavimas su tarptautinėje rinkoje puikiai atpažįstama įmone mūsų studentams atvers dar platesnes galimybes tobulėti. Mokslo ir tokio lyderio kaip KAYAK sinergijos ryšys būtinas gabaus jaunimo auginimui“, – sakė KTU rektorius Eugenijus Valatka.

Technologijų centre „KAYAK Lithuania“ jau darbuojasi nemažas būrys KTU studentų ir absolventų. 2018 m. įmonei pradėjus praktikos programą, ne vienas studentas savo karjerą čia pradėjo nuo apmokamos praktikanto pozicijos, kuri vėliau leido išaugti iki svarbių įmonės inžinierių, komandų vadovų.

„KAYAK“ misija – padėti žmonėms patirti pasaulį keliaujant ir ragaujant įvairias pasaulio virtuves. Pasaulyje lyderiaujanti kelionių meta-paieškos sistema kasmet apdoroja aibes  skrydžių, viešbučių, kelionių paketų ir automobilių nuomos užklausų. Rezervacijos sistema Opentable padeda per 60 tūkstančių restoranų, barų, vyninių ir kitų įstaigų per metus prie staliukų pasodinti daugiau kaip milijardą lankytojų. Taip pat, tobulina vidinius šių įstaigų procesus bei didina jų pelną pritraukiant lankytojus.

Kaune įsikūręs „KAYAK“ technologijos centras yra svarbi šios misijos dalis. Daugiau kaip 80 šiame biure dirbančių inžinierių prisideda prie visų įmonės sistemų – nuo architektūrinių sprendimų, paieškos branduolio, SEO iki vidinių sistemų, turinio platformos ir integracijos su įvairiais partneriais.