Programoje iš viso suplanuota net 14 transliacijų MRU Facebook socialinėje paskyroje. Kiekvieną dieną surengta po kelias skirtingomis temomis – studijų krypčių ir programų pristatymai, pažintys su universiteto dėstytojais, studentais, įvairių profesijų atstovais, susitikimai su profesinėje srityje daug pasiekusiais universiteto alumnais.

 „Dėl epidemiologinės situacijos ir masinių renginių ribojimų jau 2020 metų rudenį kvietėme abiturientus, jų tėvelius virtualiai susipažinti su universitetu, ir šis formatas tikrai pasiteisino – nuotoliniai susitikimai - transliacijos sulaukė daugiau kaip 22 000 peržiūrų,“ - sako MRU Komunikacijos ir rinkodaros centro vadovė Jurga Strimaitienė. 

Pasak J. Strimaitienės, pavasaris daugeliui abiturientų – nelengvas apsisprendimo metas, kur stoti ir kokias studijas rinktis baigus mokyklą. „Tikimės, kad prie transliacijų prisijungs būtent vyresniųjų klasių moksleiviai iš visos Lietuvos, kurie nesivaiko akademinių „madų“, siekia perspektyvių, praktiškų ir lanksčių studijų, o Mykolo Romerio universitetas tokias ir siūlo.“

Pagal naujausius 2019 m.  Lietuvos aukštųjų mokyklų studentų ir absolventų karjeros valdymo informacinės sistemos duomenis,  MRU yra Nr.1 tarp Lietuvos universitetų socialinių mokslų srityje pagal bakalaurų absolventų vid. darbo užmokestį praėjus metams po studijų.

TRANSLIACIJŲ ĮRAŠAI

Daugiau naujienų - mruni.eu